Language

Sunday, June 25, 2017

SEDMICA


Ima jedan dobar film iz gle čuda 1990. Havana. I ima jedna dobra s kraja filma kad Robert Redford kaže zamah krila leptira u Kini može izazvat uragan na drugom kraju svita ali šanse za to jako su male. I onda neka mala nevažna stvar zakotrlja sve i učini da se sve poklapa. Još si dite. 7 ti je godina i tvoj junak nosi žuti dres sa br. 7 na leđima a odabrao je baš taj jer kad je njemu bilo 7 njegov junak je nosija br 7 na bilom dresu. Žungul. Slaviša Žungul. Rodija si se 7 godina nakon ove generacije sa slike. Sedmog listopada. Sedmog dana u tjednu. I ime i prezime ti imaju 7 slova i cili život ćeš živit u ulici sa 7 slova u zgradi sta je zovu sedmica u kvartu sa 7 slova. A iz tvog kvarta do Poljuda kako onda tako i danas vozit će bus br. 7. Onda ćeš se preselit u 2013. Kasno proliće. Svibanj. Izaša je album Hajduka. Ae. Ma to ja za malog. Ma to mi mala vidila u vrtiću. Ma brat me iz Zg molija da mu skupljam. Ma to mi prika navigaje a on ti je lud za tim. Ma to mi ka Torcida ovo ono kužiš. Ma briga mene Hajduk je to. Evo od sutra neću pušiti i riješen problem. A ona može cipele?
Svega je tu bilo. Al onda uleti momak od 25 god i krene priča. Eee fali mi 38 kom za album popunit imaš šta? Iman sve. Ludilo. Jel dosta 35 kuna ? Ma biži. Fala stari. Bože moj. Hajduk. Znaš li ti da je meni baš za moj prvi album Panini Italia 90 falilo ni manje ni više nego baš 38 kom kad mi ga je mater u bisu skršila jer san joj progorija novi stolnjak sa šibicama? 1990 kažeš? Pa znaš li ti da je Slaviša Žungul baš tada bija zadnji put u nas i da me je on drža na krštenju? Nemoj zajebavat? Je . A zamisli da nam se potpiše a? Ala šta bi to bilo. Ima ti on brata znaš. I njegova žena to ti je moja tetka. Ae? Je . To je bija početak. Ne smimo pretjerat razumiš pun je njemu slave i potpisa bija je on tamo veći bog nego u nas (Amerika op.a). Znan sve. Četiri. Dvi tebi dvi meni. Može. Jesen je već bila. Došle su. Kad ćemo se nać? Danas. 07.10. Na moj rođendan. Prva je tu. Pa ovi su još uvik svi živi ebate led moga bi ih sve skupit... Iko Buljan će svratit u mene na ručak ako oćeš donesi pa da ti potpiše. Može može. E slušaj bit će neka večera hajdučka sutra to su ti sve moji prijatelji ja san ti visija dan noć na Placu 70-ih aj donesi slije pa cu ih zamolit da potpišu mislim da neće bit problema. Džoni, Holcer, Jerković, Šurjak. Ovo već udara u glavu. Kako do ostalih doć? A di je Peruzović di je Belgija a di smo mi ma nemaj straja dolazi ti on na dan dva radit ću ja intervju s njim za Naprid Bili pa će potpisat. A ide ti on povirit posli Frfu Mužinića na otok pa cemo mu dat da ponese i njemu njegove da ih potpiše. Ma ne može bolje. E ali ostale su slije kod Frfe a on ti se vraća u St tek za misec dana triba čekat ima je probleme sa srcem pa se čuva. E doša je ajde dolazi ih pokupit. Auuu još samo trojica i svih 11 je tu. Jel moguće da je Mate na fejsu? Mate? Da da Mate smo ga zvali u Splitu. Veliki golman. On ti je u Tuzli. Rizah Mesković. Može pošaljite . Slije zaštitna kuverta i crni flomaster. Na trackingu piše primio. Al ne javlja se Rizah. Zapne li sad šta će mi sve druge? Oću ih sve. Najslavniju brojalicu. Bile su i poplave tada. Možda ovo možda ono. Čekaj. I eto Rizaha javlja se šalje al kaže ovi u pošti prave probleme traže carinsku deklaraciju zbog - flomastera! Pusti flomić, šalji slije. Eto i njih. E ali on je na sliji u crnom dresu pa se jedva vidi di šta piše. Al dobro je. Ajmo još dvi. Oblak Brane. Ljubljana. Kopaj adresu. Pošalji. Vratili pismo. Nije bio kući. Može pošaljite vi opet al tek kad dođem iz Španjolske. Šalji opet. I na kraju vrhunac tragikomedije. Fali Vedran Rožić. A on je zauzet Stipe bit će to teško ne moš čovika pilat ima sud pritvor ej zatvor mu priti nije zajebancija. Pričekaj. Daj ti meni njegov mob. Objasnit ću mu da samo njegov potpis fali. Može. Evo vam adresa. Pismo od njega i kraj muke ježove je došlo samo malo... da, na 07.10. Moj rođendan. Točno 365 dana pimplanja. Za ovo sa slike. A luda čovika.
P.S. Hajduk je svoju najzadniju zadnju utakmicu na Starom Placu odigrao 1979. Koji bješe datum?
07.10.
J

Autor: Stjepan Svalina

No comments :

Post a Comment