Language

Thursday, January 19, 2017

TOMISLAV IVIĆ- NOGOMETNI VIZIONAR



Šjor Ivić najtrofejniji je hrvatski trener te jedan od najtrofejnijih svjetskih trenera. Bio je nogometni vizionar i briljantan taktičar što govori i titula najuspješnijeg trenera u povijesti od talijanskog sportskog dnevnika La Gazzetta dello Sport.

Koliko je Ivić bio veliki trener govori i jedna anegdota iz njegova trenerskog života:
''Kao mlad trener gledao sam na televiziji utakmicu Anderlechta, i u djeliću sekunde mi se učinilo da sam vidio jednu sjajnu, uigranu kombinaciju. Bilo je to prije prije 30 i više godina kad nije bilo videa, čestog emitirnaja u specijaliziranim emisijama i tu akciju više nisam mogao nigdje vidjeti. Rekao sam ženi da se spremi, da idemo u Bruxelles. Kupio sam dvije karte, koje su me skupo koštale. Bilo je strašno hladno, kiša iz neba i zemlje, još su mi se i cipele razbile, pa sam morao kupiti nove. I kad smo došli na tribinu, a igrali su Anderlecht i Liverpool u Kupu kupova, nakon dvadeset minuta vidio sam ono po što sam došao. Čisti automatizam odigravanja akcije. Rekao sam ženi: ''Idemo, sve sam vidio.'' Ona me začuđeno pogledala, ali nije ništa rekla. To je bila uigrana akcija između Coecka, Vercauterena i Rensebrinka, akcija koju sam kasnije iskoristio i primijenio u Hajduku s Jurom Jerkovićem, Šurjakom i Žungulom. Sjetite se koliko je Žungul dao golova sa prve stative! To je bio rezultat tog putovanja u Bruxelles. To je kao riječ koja ti nedostaje da sklopiš rečenicu. A ja sam vam za jednu jedinu riječ koja mi nedostaje spreman otputovati u Australiju.''

Nakon Hajduka Ivić je trenirao Anderlecht

 

Šjor Ivić vodio je Hajduk do 3 naslova bivše Jugoslavije (na slici sezona 1974/75 iz albuma Fudbaleri i Timovi) te kasnije Anderlecht do jednog naslova prvaka 1980/81 (na slici). 




No comments :

Post a Comment